MARKA TÜRKİYE

MARKA ÜRÜN VE HİZMETLER

“Marka”, doğru bir pazarlama stratejisinin başarılı uygulaması sonucunda elde edilen bir ödüldür.

Böyle bir strateji için BRANDASSIST;

  • rekabeti çok iyi analiz eder
  • keşfedilmemiş ihtiyaç, giderilmemiş sorunu ortaya çıkarır
  • bunları en çok ilgilendiren kesimi saptar
  • nasıl bir marka vaadinin stratejik ifadeyi temsil edeceğini ortaya koyar
  • bu ifade ile ilgili kesimlerin zihninde konumlandırmayı formüle eder
  • marka vaadi doğrultusunda ürün geliştirmeye yön verir

Bunların sonucunda, ürün ve/veya hizmet sıradanlıktan kurtulur, farklılaşır. Aranır, seçilir, fiyat farkını hak eder hale gelir.

Sıra, geliştirilen markanın başarılı bir şekilde yönetilmesine gelir. İletişim, halkla ilişkiler stratejileri marka vaadini destekler, kanıtlar hale getirilir. Marka kurumsal kültürün esasını oluşturmaya başlar. Böylece tüketici sadakati sağlanır, sürdürülebilir bir başarının temelleri atılmış olur.

BRANDASSIST hizmet verdiği kuruluşlarda pazarlama odaklı, değer tabanlı stratejilerin oluşturulmasına ve hayata geçirilmesine katkıda bulunur.

BRANDASSIST bu hizmetleri yerine getirirken, gerektiğinde, dünyanın önde gelen kuruluşları ile işbirliği yapmaktadır;