BLOG

Alt Tarafı Plastik, Üst Tarafı “Dünya Markası”!

18 Ağustos 2014

ayaklara şenlik plastik… “No one understands beauty and plastic shoes more than the Brazilians do.” Bu yazımızda ayaklara şenlik plastik terlik ve ayakkabıları inceleyeceğiz. İhtiyaç yaratan, ihtiyaç geliştiren yaratıcı-yenilikçi bu çözümlerin çoğu Brezilya’dan kaynaklanıyor. Bir nedeni olmalı mutlaka. Bu markaların bir kısmı ulusal gurur kaynağı olmuş bile. Üzerine göğüslerini gererek bayraklarını işliyorlar. Havaianas     […]

Yerinden Eden Yenileşim

26 Temmuz 2014

Yerinden Eden Yenileşim; yerinde sayanı yerinden ederler! “Disruptive Innovation – Yerinden Eden Yenileşim” yeni iş modellerinin, yeni teknolojilerin koca-koca şirketleri nasıl zor duruma soktuğunu anlatmaktadır. Yeni iş modelleri karşısında bocalayanlar, aslında başına geleceği geç anlayan, tedbir almakta geciken şirketlerdir. Yerinden Eden Yenileşim, değişimin nasıl oluştuğunu açıklar. Değişimi öngörebilen şirketler kendilerini yenileyerek bu mücadelede güç kazanırlar. […]

En Baba Marka!

11 Haziran 2014

Noel Baba markasının değeri 1,6 trilyon dolar!  Brand Finance, özgün kurumsal marka değerlendirme tekniklerini kullanarak “Noel Baba” markasının değerini tespit etti. Markanın seyahat, perakende alış-veriş, konaklama-ağırlama sektörlerine ekonomik katkıları dikkate alınarak yapılan değerlendirme çalışması sonucunda “Noel Baba” markasının değeri 1,6 trilyon A.B.D. doları olarak tespit edildi. Böylece, dünyanın en değerli markaları olan Apple, Samsung ve […]